Привітання з днем народження подрузі своїми словами, в прозі, українською мовою


Привітання з днем народження подрузі своїми словами, в прозі, українською мовою

Мила подруга, прийми найщиріші вітання з днем народження. Нехай особистий свято принесе тобі удачу, нехай всі бажання збудуться на раз, два. Нехай твій дім відвідують надійні і вірні друзі, нехай стороною обходять всі негоди. Довгого віку тобі, міцного здоров'я, успіхів у всіх починаннях. Нехай гарний настрій ніколи не залишає тебе. Бажаю тобі теплій сімейній погоди, радості і благополуччя. Нехай твій шлях висвітлює найяскравіша і найщасливіша дороговказна зірка.

***

Я так рада, що у мене є така подруга як ти: найдобріша, найкраща чуйна, найкраща. Сьогодні в тебе свято, від усього серця прийми найщиріші вітання. Будь самої красивою, веселою, доброю і найщасливішою. Нехай всі біди йдуть перед тобою неспроможність. Нехай тільки гарний настрій наповнює кожен день твого життя. Бажаю зустріти тобі принца на красивому залізному коні, і головне забезпеченого, щоб подарував тобі райське життя. Всіх благ тобі, удачі у всіх починаннях, багато радості і світлого майбутнього.

***

Дорога моя подружка. Хоча легковажне слово «подружка» не дуже підходить для позначення наших відносин. Без помилкового пафосу хочеться сказати – ти моя найкраща подруга, ти мій справжній друг. І сьогодні в твій день народження, я хочу побажати тобі і все, що ти сама хочеш для себе. Адже ми з тобою знаємо, що бажання виконуються, а думка матеріальна. От і думай тільки про хороше. Нехай у тебе завжди буде море позитиву і доброї енергії, якої ти заряжаешь оточуючих. Будь щаслива, люба! Люби життя, і життя буде любити тебе! З днем народження!

***

Люба моя, зі світлим і радісним тебе вдень – твоїм Днем Народження! Всього тобі самого блаженного, життєрадісного, незабутнього і прекрасного. Будь завжди сповнена сил і терпіння, краси та здоров'я! Відданість і вірність у стосунках з близькими людьми. Хороших друзів, які підтримають у хвилини горя і хвилини веселощів, не може бути багато! І нехай страх і горе обходять твій дім далекою дорогою!

***

Моя кохана, найрідніша і найближча подруженька, я хочу побажати тобі в День Народження, щоб твоє життя стала схожа на справжню яскраву веселку. Нехай чоловіки тебе балують букетами червоних троянд. Щоранку нехай твоє життя висвітлює м'яке, тепле і ніжне жовтогаряче сонечко. Нехай жовтим кольором раскрасятся всі твої заповітні мрії. Я бажаю, щоб твій життєвий шлях прокладався не по-сірому, такого смутному і буденного асфальту, а по свіжій, зеленій траві. Нехай кожен рік у тебе буде можливість разок, а краще два рази поїхати і накупатися в блакитному морі. Нехай, нарешті, прийде до тебе синій птах удачі і жіночого щастя і вже ніколи не втече від тебе. Нехай тобі буде начхати на всі негаразди, печалі і неприємності. Будь самою щасливою, подруга, з Днем Народження.

***

Моя любима подруженька, я вітаю тебе з твоїм святом. За довгі роки нашої з тобою дружби я змогла багато раз переконатися в тому, що ти – справжня подруга, яка ніколи не зрадить. Я хочу сказати, що мені нереально пощастило з тим, що в моєму житті є така людина. Я завжди з нею ділилася своїми переживаннями, ми багато ділиться секретом, тому я можу їй цілком довіряти. Нехай всі твої мрії та бажання збуваються, моя хороша. Повір, що ти дуже багато чого досягнеш у житті, тому що ти самий цілеспрямована людина, яку я знаю. Але крім цього ти ще й працьовита. Я знаю, що ти продовжуєш вчитися, саморозвиватися, тому що хочеш досягти найвищих результатів. У тебе точно все вийде, моя роднулечка. Зі святом тебе, моя дорога! все буде так, як ти хочеш. А я завжди буду поруч з тобою.

***

У день народження бажаю радості, добра, здоров'я і удачі. Нехай тебе завжди любить доля. Величезного тобі особистого щастя, нехай воно зігріває кожен день твого життя, наповнює душу любов'ю і теплом. З днем народження, і нехай цей день буде самим яскравим, красивим і щасливим! — привітання подрузі у прозі

***

Сонечко моє, дякую той день, коли зустріла тебе! В твій світлий свято бажаю тобі, щоб з роками примножувалося тільки хороше в твоєму житті, всі зірки сяяли для тебе, щастя не покидало твій дім, оточували вірні друзі і міцне здоров'я було супутником у житті!

***

З днем народження, люба моя подруга! З кожним роком ти розкриваєшся як прекрасний бутон троянди. І щоб цей бутон ніколи не в'янув, я хочу побажати тобі чистого і світлого неба над головою, щоб твої пелюстки завжди чули дзвінкий сміх рідних і друзів, і розпускалися від нескінченних компліментів і захоплення чоловіків!

***

Бажаю бути жіночною, мрійливої, екстравагантної, чарівною, цілеспрямованої і одурманивающе-красивою, щоб чоловіки очей не зводили і мільйонами квіти дарували.

***

Нехай у твоєму житті буде все і завжди: достаток у домі, достаток на столі, розуміння у родині, повагу на роботі, підтримка серед друзів і любов у серці. Бажаю яскравого і незабутнього дня народження і нехай кожна хвилина твого життя буде прожите не дарма. Нехай життя твоє буде довгою і красивою, адже світ прекрасний, коли в ньому є ти.

***

Моя дорога подруго! Мій вірний і надійний друг! З Днем народження тебе! Скільки б не пройшло весен і зим, ти завжди хороша і красива. Ось і сьогодні ти квітне, як травнева троянда! З твоїми променистими очима, веселим сміхом і легким, веселим характером не може зрівнятися ніщо! Я щаслива, що поряд зі мною є така людина, як ти! Спасибі тобі за підтримку, за вміння вселити оптимізм, за бажання нести людям добро і світло! Нехай же і в твоєму житті завжди буде тільки доброта! Нехай перешкоди зникнуть з твого шляху! Нехай здоров'я буде міцним, настрій прекрасним, друзі вірними, любов взаємною! Ясного тобі небосхилу над головою і теплого сонечка! Зі святом, мила подруго!

***

Моя найкраща подруга, я хочу тобі побажати, щоб ти форму свою не втрачала і завжди була стрункою, підтягнутою і витонченою. Щоб твоє веселе святковий настрій всіх нас бодрило і заряджало позитивною енергією. Хай горя і смутку не буде причин!

***

Мила подруга, ти сама красива, розумна, добра, розуміюча і весела! Кожен проведений з тобою день — низка щасливих моментів, про які можна писати в книгах. Бажаю, щоб таких моментів було якомога більше, щоб очі горіли як можна довше, а всі твої мрії виконувалися. Зі святом!

***

З Днем народження! Хотілося б побажати прекрасної кар'єри, матеріального достатку і легкого преодолевания труднощів на життєвому шляху. Бажаю успіхів у твоїх починаннях і сердечних справах. Нехай твоє життя буде сповнене яскравих, барвистих, цікавих пригод, але в той же час максимально комфортним. І щоб все йшло солодко, як твій святковий торт. Здоров'я тобі, успіхів та перемог, хай навколо тебе будуть приємні і вірні друзі.

***

Дорога моя подруга! У твій день народження поспішаю повідомити тобі радісну звістку. Ти — сама шикарна, найкрасивіша, найчарівніша і найпривабливіша дівчина на цій планеті. Я дуже рада нашій з тобою дружбу, і хочу побажати тобі завжди залишатися такою ж милою, доброю, яскравою, пустотливий і позитивною. Любові тобі, моя добра, удачі і везіння!

***

Подруга моя найдорожча і найрідніша відзначає день народження довгоочікуваний. Бажаю в будь-які моменти долі бути поруч з близькими і теплими для твоєї душі людьми. Нехай поважають всі колеги на роботі. Живи серед рідних у великій любові і трепетну турботу. Сьогодні ти зобов'язана щасливіше всіх себе відчувати, голосніше за всіх співати і довше всіх танцювати. Любові бажаю зустріти саму вірну і ніжну. Теплом і добром щоб осяяло тебе новий в житті людей. Нехай усі справи як по маслу йдуть, без негараздів вступай в кожен свій новий день. Щоб натхнення тебе не покидало, і завжди були перспективи в плані розвитку свого творчого шляху. Нехай усі дороги будуть рівними, і без перешкод завжди добивайся задуманих цілей і досягати бажаних вершин. Нехай приводів для радості буде значно більше, ніж для смутку і посмішка ніколи не сходить з твого обличчя.

***

Хотілося б привітати тебе з днем народження, адже ти дорослішаєш, дорога, ось так. Ростеш і змінюєшся, поки що в кращу сторону. А тому хотілося б, щоб і побажання були тобі під стать. Так що бажаю тобі багато подорожей, по чужих чи містам, з приємним чи спогадами або за непередбачуваною реальності. Нехай тебе будуть радувати такі пригоди. І нехай ти не подорожуєш одна. Теплою тобі компанії, здоров'я та вільного часу, бережи себе.

***

Нехай кожен твій ранок буде світлим. Кожен день — плідним і насиченим. А вечір — затишним і теплим, проведеним з коханими. Ну а сьогодні бажаю насититися привітаннями від дорогих і важливих людей, отримати бажані подарунки і відчути себе центром твоєї маленької всесвіту. З днем народження, моя дорога!

***

З днем твоєї появи на світі вітаю мою чудову подружку! Ніколи не переставай мріяти, адже мрії посувають людини на прагнення і нові ідеї. Радості тобі величезної, кохання великого, щастя іскрометного, удачі безперестанній, незмінного успіху і всього найкращого.

***

Дорога подруга, вітаю тебе з днем народження. Бажаю досягати важливих цілей без усякого сумніву, йти в ногу з модою й удачею, бути щиро щасливою і коханою — не інакше. Подруга, вір у себе і завжди чекай доброго дива.

***

Як прекрасна життя - у мене є чудова, розумна, гарна, позитивна і сама розуміє подруга, з якою так легко і приємно спілкуватися! Дякую за те що ти поруч, з днем народження тебе! Щастя, гармонії в житті і на душі!

***

Ми з тобою пройшли чимало і я з гордістю можу заявити про те, що вірніше і відданіше тебе немає. Я стільком тобі зобов'язана і тому бажаю, щоб ти була завжди оточений добрими і чуйними людьми, готовими прийти тобі на допомогу.

***

Хіба може бути щось прекрасніше дружби. Ось я впевнена, що ні, тому що в моєму житті є справжня подруга, з якою і в розвідку можна і з парашутом стрибати. Я пишаюся тобою, люба, і сьогодні з величезним задоволенням приєднуюсь до всіх попередніх привітань. Від себе хочу побажати любові, мені здається, що тільки це світле почуття може виростити за спиною жінки такі великі крила, на яких ти зможеш все. Нехай той чоловік, який змусить тебе літати, буде щодня надихати вас на нові звершення, руху вперед і розвиток. Ніколи не зупиняйся, а, тим більше, не дивись назад, адже тільки попереду тебе чекає все саме хороше. Мені хочеться, щоб ти завжди здійснювала все, що задумала, щоб потім у тебе не було приводу про щось шкодувати. Нехай все буде в будинку, достаток, любов, здоров'я і благополуччя.

***

Нехай хоч сніг, хоч дощ, хоч завірюха (іль будь-яка дурниця). Знай, що ти – моя подруга (і залишишся нею завжди). У цей день – твій День народження хочу побажати тобі щастя, радості, везіння, і любові твоєї долі!

***

Ти сьогодні карколомна як лялька, як справжній шедевр світишся чарівним святковим світлом. Вітаю, ти сьогодні краще всіх і продовжуй бути такою ж завжди найкращою. Будь першої в будь-яких творчих і професійних проектах. Нехай до тебе завжди доля прихильна і справедлива буде, не болів та краси від життя набирайся. Цей день саме ти зробила святом, за те що колись народилася. Спасибі що надихаєш цей світ і робиш його більше. Нехай мрії закрутять голову і зводять сума вже сповнені бажання твої. Нехай всі чудеса втілюються в твоєму житті і робить твоє щастя земним і натхненним. Нехай подарунки від долі будуть найкращими і вона піднесе любов справжню, міцну дружбу, а надії і очікування тільки виправданими. Щоб молодість твоя не згасала ні взимку, ні влітку, бажаю світла і добра.

***

Дорога моя подружка! Вітаю тебе з днем народження! Все стандартне і банальне тобі побажають інші, а я хочу побажати тобі сьогодні зорепад. Але не простий зорепад, а такий, що при падінні кожної зірки твої загадані бажання збувалися!

***

Дорога моя, кохана подруга! Від усієї душі вітаю з днем народження. Нехай над тобою ніколи не збираються хмари, і небо завжди залишається ясним. Нехай любов до себе, до чоловіка, до сім'ї і роботі — наповнює і окрилює тебе, надихаючи і наставляючи. Зберігай свою красу, примножуй достаток і досягати своїх цілей — ти здатна на багато чого, і я щиро вірю, що в твоїх руках отримати від життя все, чого ти хочеш!

***

Сьогодні особливий день для моєї подруги і вітаю тебе з днем народження! Нехай у тебе в житті складається так, як би ти хотіла. Нехай цей сценарій життя буде найбільш успішним, щасливим і прекрасним. Бажаю зберігати здоров'я і благополуччя на довгі роки. Нехай твоя дороговказна зірка ніколи не меркне і освітлює твою життєву лінію.

***

З днем народження, Дорога. Бажаю щастя і любові, вічно-нескінченної молодості, нереальної краси, здоров'я, друзів, вірних, відданих, зустріти коханого і люблячого чоловіка. Побільше радості, веселощів. Удачі, успіхів в роботі, щирих посмішок, гарного настрою на весь рік.

***

Така ти загадкова і романтична, зовсім не важливо, скільки сьогодні тобі виповнилося років. Головне, що сьогодні яскраве свято і святковий настрій є у всіх. Будемо веселитися до упаду, на зло нашим років і часу на зло. Нехай найгірше не трапиться, а саме хороше ще прийде. Нехай не поспішаючи, здійснюються всі твої мрії, адже життя ще дуже довга. Тому їж кожен день, не квап, і нехай ще будуть сюрпризи, які зможуть здивувати тебе. Бажаю життя, переповнену тільки щастям і добром. І з кожним прожитим роком не втрачала колишній смак і оптимізм. Живи, не шкодуючи ні про що, нехай попереду ще чекає багато пригод і пам'ятних моментів. А головне, не растеряй з роками друзів, адже вже багато пережито й буде всім нам згадати на старості років. З кожним роком гарною, як жінка і щастя щоб наповнювало тебе.

***

Подружка, я бажаю тобі добре вчитися. Добре вчитися – означає знайти відмінну роботу. Знайти відмінну роботу – значить займати важливу посаду. Займати важливу посаду – значить бути великою людиною. Бути великою людиною – значить керувати світом! І нехай в цьому світі, де ти – президент, буде купа веселих друзів, море сміху, безліч можливостей і одна величезна любов! З Днем Народження!

***

Бажаю здоров'я міцного, кохання — всеосяжної, кар'єри — запаморочливої! Ти у нас гідна самого кращого! Бажаю жити так, щоб було більше приводів для посмішок, щоб серце радісно билося від щастя. З Днем Народження!

***

Якщо запитають про подругу, я скажу, добрих слів не тая. Ти одна – мій надійний товариш. Вітаю сьогодні тебе. В цей день з душею побажаю купу щастя, здоров'я, перемог. Ентузіазм нехай твій не згасне, будь коханою тисячу років!

***

Моя чудова подруга, вітаю тебе з днем народження. Бажаю, щоб мужики тобою захоплювалися і зліталися на твій образ, як мухи на варення, щоб у твоїй голові не було сумних думок і постійно виблискували там світлі ідеї, щоб у твоєму серці не було драм, а тільки щастя і любов.

***

Джерело: superwords.co.ua

Коментарі