Привітання з днем народження татові від дочки, сина у прозі, своїми словами, українською мовою


Привітання з днем народження татові від дочки, сина у прозі, своїми словами, українською мовою

Тато, хочу привітати тебе з Днем народження. Звичайно, я вже встигла вирости, але в той же час я все більше люблю тебе. Велике спасибі за дивовижну і щиру турботу, яку ти даруєш мені. Ти стільки корисного і особливого робиш для мене з самого дитинства. Завдяки тобі в чому я зуміла стати справжньою особистістю. Хочу побажати тобі захисту Господа, щоб ти жив довго і активно, міг зберігати віру в прекрасне майбутнє. Я готова, звичайно, завжди бути поруч тоді, коли виникне відповідна потреба. Улюблений татусь, вірю в те, що всесвіт подарує тобі багато шансів для того, щоб зробити ще додатковий крок до поставленим цілям, знайти додаткову опору. Ти – мій ідеал, адже у тобі так багато позитивних сторін характеру, що цього можна тільки дивуватися. Бажаю тобі зберігати такий гідний характер в кожній ситуації і при будь-яких обставин. З Днем народження!

***

Мій дорогий і улюблений тато, вітаю тебе з днем народження! Бажаю тобі головного — здоров'я і море сил, радості і бажання рухатися вперед і вгору. Будь найкрасивішим, коханим і люблячим, надійним, сміливим і впевненим. Щастя тобі, мій рідний!

***

З Днем Народження сьогодні ми голосно говоримо і нашого татка сьогодні ми славимо. Для тебе татуньо наші квіти, пожеланья, усмішки і сміх. І ще ми трохи тобі удачі й ніжності своїй додамо, нехай переслідує в життя тебе тільки успіх.

***

Кожен день світить сонце, але цей день особливий, адже сонце світить в два рази більше, а хмар немає. Є тільки посмішки перехожих. І сподіваюся, що в цей прекрасний день посміхаєшся і ти! Адже сьогодні у тебе важливе свято - день твого народження. Щастя тобі, удачі і навесні любові!

***

З радісним, дзвінким, чудовим днем – днем народження улюбленого тата, я хочу привітати всю родину. Тому що саме він нам дарує свій захист, розуміння, підтримку і терпіння кожен день! А я хочу побажати імениннику відмінного здоров'я, а також миру з самим собою та оточуючими!

***

Таточку, в цей день я хочу побажати тобі довгих років життя, успіхів у всіх твоїх починаннях. Нехай радість не покидає твоє серце, хай щастя і любов завжди слідують за тобою, нехай доля нагородить тебе за все, що ти для нас зробив! Ми любимо тебе, тату! З Днем Народження!

***

Вся наша сім'я зігріта твоєю любов'ю, дорогий батько. Ти навчив нас правильно жити, розбиратися в людях. Ти навчив нас бути добрими, і завжди правильно оцінювати будь-яку ситуацію спасибі тобі за все, милий тато. Сьогодні у тебе день народження. від усього серця вітаємо тебе з святом. Бажаємо сибірського здоров'я, величезного щастя, везіння у всьому. Хай в житті тебе супроводжує гарний настрій і удача. Всіх благ тобі, достатку і благополуччя. Нехай у твоїй родині завжди панує мир і любов. Будь завжди молодим, веселим і так необхідне нам, рідний тато.

***

З днем твого народження, батько, від всього серця я вітаю, щасливих років життя тобі побажаю. Хай в житті твоєму не буде негараздів і розчарувань. Нехай збудуться сотні найсміливіших очікувань. Хочу, щоб ти веселився, сміявся, і багатьма новими справами захоплювався. А наш будинок наповнений друзями сьогодні, подарунки від нас приймай, ювіляре!

***

Тато, ми ледве дочекалися ранку, так хочемо тебе привітати з днем народження! Нехай у тебе завжди сяють очі від радості і любові, і хай завжди з тобою поруч будуть ті, хто тобі доріг. Бажаємо тобі щастя, здоров'я і удачі у всьому.

***

Сьогодні у мене є можливість привітати самого унікального людини на світі. Людини, яким я захоплююся і дорожу, бо знаю його з дитинства. На щастя, я знаю його дуже добре, а тому зміг у нього багато чому навчитися, що дозволило мені стати тим, хто я є. З Днем Народження, тато!

***

Тато, татко, татусь! Скільки тепла, ніжності і турботи в цьому простому, але головному слові! Ти самий чуйний, уважний і розуміючий батько на Землі! Завдяки Твоїй любові, повазі і почуттю власної гідності Ти зміг виростити з нас хороших людей! Вітаємо з Ювілеєм і бажаємо любові, благополуччя та удачі! Нехай Твій життєвий шлях освітлює лише яскраве сонце, а в душі цвіте весняний сад і співають солов'ї!

***

Сьогодні самий прекрасний свято на землі - мій тато відзначає свій ювілейний день народження. Прийми від дочки найтепліші вітання. Нехай тобі завжди у всьому щастить. Нехай життя тече, як повна річка, нехай все задумане перетвориться на реальність. Всіх благ тобі, рідний, радості і благополуччя. Нехай повною чашею буде твій дім, і в ньому назавжди оселяться радість і удача. Будь завжди впевненим у собі. Дай Бог тобі міцного здоров'я та довгих років життя. Нехай надія, віра і любов супроводжують тебе скрізь.

***

З татом мені завжди легко, з татом мені завжди затишно, і тому мені його хочеться робити щасливим кожну хвилину, як би віддаючи йому натомість те стан, яке він дарує мені. І сьогодні у мене є чудовий привід ощасливити його теплими словами побажань добра! У мого тата сьогодні важлива подія в житті - його День Народження! І хоч чоловіки не так ставляться до свят, як жінки, все одно хочеться дати зрозуміти йому, що для мене цей день вагомий і важливий! Якби мій тато народився сьогодні, не було б і мене, і нашої родини, і щастя! Тату, любий татусь! До слова привітань я хочу вкласти всю свою душу без залишку, хочу побажати тобі бути коханим і оточеним турботою, щоб твоє натхнення жити зростало з кожним днем! Нехай моя любов тебе окрилює і додає сил! Ти – моя Всесвіт, ти – мій найкращий друг, ти – мій батько! З Днем Народження, мій герой!

***

Таточку, вітаю тебе з днем народження! Бажаю, щоб ти завжди відчував себе коханим, важливим, потрібним, сильним, стрімким і бадьорим. Нехай переповнене відчуття щастя розливається благодаттю по тілу. Будь здоровий і завжди у відмінному настрої!

***

Дорогий батько, з нагоди важливої події, твого дня народження, прийми щирі побажання добра, щастя, постійно супутньої у всіх починаннях успіхів, здоров'я і благополуччя.

***

З днем народження, тату! Терпіння тобі і витримки, раз у житті не все завжди виходить саме так, як ми уявляємо. Але я не сумніваюся, що у тебе чекає море нових справ, планів та досягнень. А ми, твоя родина, вже точно завжди будемо поруч, щоб підтримати, допомогти, і розділити з тобою всі події, які пропонує нам життя!

***

Що побажати тобі, тато, якщо у тебе вже є все? Я бажаю тобі здоров'я, яке завжди в нагоді і якого не буває багато. Я бажаю тобі успіхів, які дають тобі впевненість у завтрашньому дні. Я бажаю тобі хорошого настрою, щоб твоя добра усмішка радувала частіше оточуючих. Я бажаю тобі удачі, адже вона нерідко допомагає в житті. А ще бажаю більше вільного часу, щоб ми змогли з тобою частіше бачитися.

***

Тато! Вітаю тебе з Днем Народження! Бажаю плідної роботи і повноцінного відпочинку, реалізації всіх планів і виконання всіх бажань, богатирського здоров'я та бадьорого настрою! Знай, що ти завжди можеш розраховувати на підтримку своєї родини, адже ми тебе дуже любимо!

***

Мій улюблений татко! З днем народження тебе. Спасибі тобі за безмірну підтримку, любов і за те, що ти завжди поруч. Через багато років я завжди хочу залишатися маленькою дівчинкою для свого улюбленого тата. Здоров'я тобі і удачі.

***

Завжди залишайся таким же сміливим, мужнім, сильним чоловіком і, в той же час самим добрим і милим, моїм найулюбленішим папулей! З днем народження тебе!

***

У дитинстві, ти був для мене найкращим чоловіком, так і зараз мало що змінилося. Ти, як і раніше, найбільш близький і дорогий мені. До тебе можна прийти за порадою, у важку хвилину ти завжди допоможеш і підтримаєш. Як добре, що ти у мене є. З Днем народження!

***

Улюблений наш тато! Вітаємо тебе з Днем народження! Бажаємо тобі здоров'я, удачі, миру і тепла! Щоб ти прожив ще багато-багато щасливих років! Нехай у твоєму житті буде більше світла, доброти і радості! З Днем народження, тато!

***

Я не часто кажу тобі приємні слова, але я їх збираю, як і спогади про те, що ти робиш для мене кожен день. Сьогодні я вирішила зізнатися тобі, дорогий мій таточку, у своїй любові і сказати "спасибі". За те, що ти є в мене такий – розуміє, турботливий, люблячий, трохи суворий, але дуже добрий. І якщо ти хочеш, щоб твоя дочка була щаслива, будь здоровий, бадьорий, в хорошому настрої і просто завжди будь поруч.

***

Таточку, голубчику! Вітаємо тебе з Днем Народження! Будь завжди поруч, радуй людей, радій життю, тримай за хвіст удачу, нехай ангел тебе оберігає, хай мрії збуваються! Успіхів тобі у всьому! Ми тебе дуже любимо! Нехай всі твої мрії збуваються, а ангел-хранитель обіймає своїм пухнастим крилом! Здоров'я, удачі, радості, щастя, успіхів, посмішок, купу подарунків, веселощів, сміху, вірних і відданих друзів, здійснення всіх бажань, чистих помислів і звичайно великій і світлій любові! Ще здорової енергії і позитивних рішень бажаємо тобі всією сім'єю, а від нас, від дітей бажаємо тобі щиру подяку за твоє добре і любляче серце! Ти знаєш, що ми всі тебе дуже сильно любимо! Тобі нічого особливо робити не треба, просто залишайся самим собою завжди, при будь-яких обставин! З Днем Народження і від душі бажаємо всього самого радісного, щасливого, доброго!

***

Наш улюблений і самий рідний татко! Ти – найважливіша людина в нашому житті. Ти - самий сильний і сміливий чоловік. Ти – найрозумніший і вихована людина. Ти – опора і фундамент нашої сім'ї. Ти - люблячий і коханий чоловік. Ти – веселий і справедливий батько. Ти – наш скарб! З Днем Народження!

***

Джерело: wishes.co.ua

Коментарі