Поздоровлення з днем народження хлопцеві


Дорогий (ім'я)! Нехай життя буває часом сувора, але ти будь сильним. Не виживати умій, а жити, йди завжди тільки вперед, з успіхом дружи і намагайся зловити свою птаха щастя! Здоров'я богатирського тобі!

***

Традиційно — здоров'я та щастя! Будь щасливим кожен день і кожну годину свого життя, нехай здоров'я буде таким, щоб ти про нього навіть і не згадував! Нехай поруч буде улюблена жінка, нехай у домі панує добробут і достаток, хай з легкістю збуваються всі плани і мрії! І нехай кожен рік протягом ще довгих-довгих років ми все так же відзначаємо твої успіхи і радіємо твоїм успіхам!

***

Кохана, твій День народження – мій найулюбленіший день у році, тому що саме сьогодні ти можеш нікуди не бігти, нічого не вигадувати, а можеш тільки насолоджуватися відпочинком. Ти заслужив це, тому що весь рік ти все робиш тільки для інших, але сьогодні саме той винятковий день. Я хочу побажати тобі всього самого доброго і світлого, що тільки може бути. Ти у мене настільки неймовірний, що я сама собі деколи заздрю, тому що будь-яка дівчина була б рада зустрічатися саме з такою людиною. Я ціную твій кожен рада, кожну хвилину, проведену з тобою, кожне наше подія. У нас ще так багато всього цікавого буде попереду, тому ти можеш навіть не сумніватися. Я зроблю все для того, щоб наше життя було яскравим і насиченим на події. У нас буде все так, як ми хочемо, залишилося тільки трохи почекати. Все буде по вищому розряду, мій улюблений.

***

Одного разу і не випадково в точно такий деньок ти народився, ощаслививши світ. Нехай простує неспішно час, дбайливо вводячи тебе в перспективні справи і обсипаючи щедротами у вигляді богатирського здоров'я, велетенського везіння і гігантського грошового еквівалента!

***

День народження — чудовий привід дізнатися скільки в тебе справжніх друзів, хто тебе по-справжньому любить, хто цінує і поважає. Так що сьогодні будь на поготові! Нехай усі поставлені завдання втіляться в реальність з легкістю, найвищих тобі досягнень, яскравих і теплих днів, карколомних ночей! Вітаю!

***

З Днем Народження! Нехай збуваються самі фантастичні мрії, хай всесвіт тобі допомагає, а удача переслідує твою сім'ю нескінченно! Де ти, там завжди весело, добре і цікаво! Залишайся таким же замечТательным чоловіком! Вітаю! Ура!

***

З днем народження! Щиро хочу тебе привітати з твоїм святом, адже ти чудова людина. Не дивлячись на те, що ти тепер вже мій колишній хлопець, я вдячна тобі за те, що ти був поруч, що мені пощастило тебе зустріти. Тепер я з радістю згадую лише хороші моменти і з повагою ставлюся до тебе. Саме тому хочу побажати тобі щастя, яскравого і веселого життя, неперевершених емоцій, цікавих моментів і багато посмішок. Ти заслуговуєш добра, щастя, любові! Сердечно бажаю тобі йти по життю з оптимізмом, досягати бажаних вершин!

***

Якщо знайшов любов – не відпускай її, бережи, тримай міцно в руках! Цінуй близьких, тих, хто поруч, тих, хто любить! Я завжди буду поруч з тобою! Буду цінувати і розуміти, любити і поважати. Я буду самою вірною дружиною! З Днем Народження коханий, дорогий!

***

Сексі-бій мій дорогий, вітаю тебе з днем народження. Тобі Я хочу побажати, щоб те, що хотілося, завжди моглося, щоб все, про що мріялося — неодмінно збулося. Будь сміливим капітаном життєвого плавання і великим королем благополучного царювання.

***

Від Дня Народження до Дня Народження проходить дуже багато днів. Але нехай ці дні будуть не менш святковими і незабутні ніж саме свято. Нехай настрій завжди буде добрим і бадьорим і нехай за труди твої тобі завжди платять по заслугах. І головне люби життя. З Днем Народження.

***

Попутного вітру і рівною життєвої дороги! Нехай всі повороти долі ведуть тільки до найкращих і світлим починанням! Чи як завжди сильним захисником, зразковим сім'янином і галантним кавалером! А ще - великого щастя тобі, вірної дружби, відмінного здоров'я і сімейного благополуччя. З днем народження!

***

З Днем Народження, старина! Від усієї душі бажаю тобі безмежного різноманіття життя, глибоких взаємних почуттів, досягнення вражаючих висот, нескінченних мандрівок і великий затишний будинок! Нехай в житті все складається і виходить! Вітаю!

***

У кожного віку є свої переваги. В юності ти був замріяний, беззаботен і сміливий. У зрілості, вже набравшись мудрості, здійснив деякі свої мрії, облаштував своє життя, зробивши її більш розміреним, але пот раніше насиченою. І сьогодні, коли ми відзначаємо твій день народження, хочемо побажати нехай з приходом кожного нового віку життя змінюється тільки на краще, даруючи нові цілі і позитив від досягнення старих. А молодечий запал та прекрасний настрій не залишу тебе ніколи!

***

Коханий мій, єдиний і найкращий чоловік на світі. Ти для мене відрада і нагорода. Тільки з тобою я відчуваю себе найщасливішою на світі. Сьогодні в тебе свято – день народження. Я міцно обіймаю і гаряче цілую. Нехай сьогодні неодмінно збудуться усі твої бажання. Нехай тобі завжди, всюди щастить. Бажаю тобі, моя радість, міцного здоров'я, довгих і щасливих років життя. Будь завжди веселим і ласкавим. Нехай всі печалі та турботи тікають від тебе без оглядки. Нехай Господь завжди береже тебе.

***

У свій День народження, коханий мій, ти сяєш посмішкою Чеширського кота, ти, як хлопчисько, радієш подарункам і, задуваючи свічки на торті, загадуєш найбажаніше... Коханий мій! Нехай все, що загадано – збулося, хай усмішка і гарний настрій не залишають тебе, а подарунки і приємні сюрпризи твої близькі й сама Фортуна підносять частіше! Будь щасливий сьогодні по всі дні твого життя!

***

Твоя присутність переповнює моє життя яскравими фарбами і завжди хочеться посміхатися. Залишайся таким же щасливим, турботливим, терплячим, щасливим, нехай тобі, мій хороший, все дається з легкістю.

***

Самого красивого, доброго, розумного хлопця я сьогодні вітаю з днем народження! Бажаю тобі завжди бути першим і досягати всього! Перемагати у всьому! Хай скрізь тебе супроводжують удача та успіх! Але не забувай про близьких і рідних, які тебе дуже люблять!

***

В день твого народження нехай яскраво світить сонце, хай люди радіють разом з тобою твою святу. Бажаю тобі досягти неймовірних висот. Величезною неземної взаємної любові тобі. Нехай з тобою відбувається тільки хороше.

***

Сьогодні твій персональний свято і він повинен бути таким же особливим і незабутнім, як і ти сам! Бажаю, щоб твоя захопленість ніколи не бракувало, ти ішов по життю борцем і легко справлявся з усіма труднощами, з усмішкою на губах!

***

Радуй оточуючих своєю гостинністю, доброзичливістю, гумором і посмішкою! Бажаю плисти по океану долі з чітким курсом, попутним вітром і неймовірною удачею!

***

Хто не пробує, той не виграє! Це твій девіз по життю вже протягом багатьох років, і він приносить тобі лише успіх. Бажаю, щоб удача не покидала тебе ніколи, але не забувай і знаходити час радіти своїм ідей і задумів!

***

Найсильніше і найголовніше почуття – це кохання. Не можна на світі прожити без любові. Я в цьому переконалася, коли зустріла тебе, мій коханий. Ти для мене багато значиш. Кожній моя клітинка, кожне дихання наповнене і заповнений тобою. Сьогодні у тебе день народження. Дозволь від усього серця привітати тебе з таким чудовим і великим святом. Бажаю тобі великого щастя, багато радості в житті, і всього самого найкращого. Будь завжди коханою, бажаною, чи просто моїм найголовнішою людиною на світі.

***

Зі мною сталося найпрекрасніше, що може статися з дівчиною... я закохалася... ти підкорив мене з першого погляду, і я довірливо пішла за тобою... В твій День народження я особливо щаслива, адже так приємно бути з коханою людиною в його найголовніший свято! Будь щасливий, любий мій, нехай у твоїй душі завжди звучить музика щастя, а будь-яке бажання в ту ж мить виповнюється!

***

В твій день народження, бравий хлопець, бажаю зуміти дістати з неба зірку, подолати будь-яку відстань і усунути будь-яку перешкоду на шляху до важливої мети. Нехай ніякі обставини життя тебе не зламають, нехай у твоєму розпорядженні буде і успіх, і любов, і щастя, і успіх.

***

Я так рада, що ти є у мене, мій найулюбленіший і найбажаніший хлопець на землі. Ти для мене краще й краще всіх. Сьогодні у тебе особисте свято. Нехай він принесе тобі удачу і гарний настрій. Вітаю тебе від усієї душі, і бажаю величезного щастя. Нехай надія, віра і любов завжди супроводжують тебе, нехай доля завжди посміхається тобі. Нехай кожен звичайний день перетвориться для тебе свято. Міцного здоров'я тобі, великий світлого, красивого кохання, удачі і успіхів у всьому.

***

Ну що? Вітаю! Роки летять, але добре що в тебе ще є багато часу для того, щоб наробити нових — вже дорослих і цілком усвідомлених дурниць! Бажаю життя, наповнене яскравими подіями, зустрічами і подорожами. Завжди роби так, як велить серце, щоб в старості, як мовиться, було що згадати (але онукам про це краще не розповідати). З днем народження!

***

З днем народження. Нехай для такого хлопця, як ти дарма будуть всі труднощі і біди. Бажаю дихати на повні груди, ніколи не втрачати свій квиток удачі і завжди залишатися щасливчиком своєї долі.

***

З Днем Народження! У цей святковий день я хочу побажати, щоб у тебе крутилася голова від кар'єрних злетів, серце розривалось від любові, яка його переповнює, а очі сліпило від майбутніх перспектив. І щоб збувалися найзаповітніші мрії та найсміливіші плани.

***

Дорогий наш красень чоловік! Справжньому мужику для щастя потрібні бадьорі коня під капотом, рахунки в банках, красива і любляча дружина, вірні друзі та робота, яка приносить задоволення! Нехай все це буде завжди з тобою! З Днем Народження!

***

Будь самим сильним, мужнім і душевним! Нехай тобі все і завжди вдається з особливою легкістю, яка нікому більше не властива! Смійся в обличчя всім перешкодам і обставин! Бажаю тобі прожити життя тільки таку, яку ти сам хочеш! Бажаю величезної любові, адже без цього щастя недосяжне! Успіхів у всьому успіху і удачі! Нехай збудуться твої мрії! З Днем Народження!

***

З днем народження, милий мій! Нехай твоє життя буде сповнене найяскравішими фарбами, найбільш колосальними успіхами, неймовірним щастям і, звичайно ж, божевільної любов'ю і пристрастю. Але все це нехай у тебе буде тільки поруч зі мною. Вітаю!

***

Бажаю досягти всього, про що давно мрієш! Завжди перебувай у відмінному настрої, вір у свої сили і живи щасливо! Нехай матеріальне благополуччя, сталеве здоров'я і норовлива удача супроводжують тебе протягом усього життя!

***

Джерело: pobazhator.com.ua

Коментарі