Привітання з днем народження мамі від дочки, сина у прозі, українською мовою


Привітання з днем народження мамі від дочки, сина у прозі, українською мовою

Довгих років життя, чудових друзів, море любові і ніжності я хочу побажати тобі в цей день. Хай смутку і печалі ніколи не буде місця в твоїй душі.

***

Мама, знаєш, я вже встигла вирости, але при цьому я відчуваю, наскільки ми з тобою схожі, як ми важливі один для одного зараз. Вірю в те, що такі славні родинні стосунки обов'язково збережуться надовго. Бажаю радості і щастя, посмішки і натхнення. Нехай у тебе все завжди гаразд, а цілі виявляються досягнутими. Не думай про те, що ти стала старшою ще на рік, адже в майбутньому чекає так багато приємних і справді прекрасних, щасливих днів. Рука Господа обов'язково проведе по правильному шляху, відведе всілякі проблеми, ніколи не допустить розчарування в долі. Подумай про те, як багато хороших днів подарував минулий рік життя, адже вкрай важливо розуміти, що всесвіт сприяє твоєму щастя, дарує прекрасні можливості набуття внутрішньої гармонії. Вітаю тебе з Днем народження, адже це свято назавжди збереже свою важливість!

***

Мамо, я тобі бажаю у серці любові і тепла, на душі спокою, «за душею» добробуту, світла в очах і посмішки на вустах. З днем народження тебе!

***

Мамочко, ти народила собі самого вірного і відданого захисника! Я завжди буду захищати тебе від життєвих негараздів, і намагатися дарувати тобі тільки радість! З Днем Народження, рідна!

***

До Дня народження мами я зібрав букет, він вийшов таким великим, що з-за нього чи видно мене, і таким ароматним, що, здається, в нашій квартирі цілий сад зацвів! Мамо, ти пам'ятаєш, як у дитинстві я дарував тобі уявного тигра або корону цариці? Сьогодні я знову заглянув у дитинство і припас для тебе ще більший букет чарівних квітів! Що ні квітка – то добре побажання. Ось, дивись сама! Тут є довгі роки, міцне здоров'я, гарний настрій, натхнення і любов! Я дарую тобі все це і ще раз кажу – з Днем народження!

***

Мила матуся, ніжна наша, як добре, що ти є на світі. Знай же, що ти така одна, єдина для нас. Бажаю, щоб не було в житті розлуки, щоб поруч ми були завжди. Хочу до серця пригорнути твої добрі руки й бути лише з тобою назавжди.

***

З днем народження, рідна моя, кохана мама! Я так дорожу тобою, що хотіла б подарувати тобі всі скарби світу! Де б я не була, я знаю, мене завжди чекаєш ти. Я можу прийти до тебе і обійняти, розповісти про все, і ми разом порадіємо і згадаємо про те, яким було моє дитинство... Сьогодні твоє свято, і я хочу сказати, що ти все так само хороша, що ти у мене сама турботлива, добра і найкраща мама!

***

Матуся! Як у тебе сьогодні радісно сяють очі! Я від усієї душі бажаю тобі в цей день твого народження багато ласки, тепла і доброти! Нехай всі твої мрії здійсняться! Зі святом, мамо!

***

Сьогодні День Народження у мого самого головного людини! У жінки, яка подарувала мені життя! Матуся, від всього серця я бажаю тобі бути здоровою, гарною, зберегти свій позитив, енергію, любов, ніжність на довгі роки! Якщо тобі сумно, просто пам'ятай, що ти нам потрібна! Люблю тебе, з святом!

***

Сьогоднішній ранок було зовсім незвичайним. Погода видалася неймовірно прекрасною, що змушувало від радості посміхатися. І я дуже рада, що сьогодні твій день народження. Ти посміхаєшся, і від цього стає ще радісніше. Зараз дивлячись на тебе, мені так сильно хочеться поцілувати тебе і обійняти. Адже для мене, мамо, ти єдина людина, якій я можу так сильно довіритися. І тому для тебе я сьогодні вирішила зробити свято просто казковим. Так, як на ньому будуть присутні тільки твої друзі і наші родичі, нам всім буде приємно провести вечір разом. Зараз багато слів сказано. Але, дуже важливо, щоб ти й сама розуміла важливість всього. Слухай все, а бери лише те, що дійсно може виявитися для тебе важливим і потрібним. І пам'ятай, що прожити своє життя тобі потрібно так, що б потім за неї не було соромно.

***

Моя мама – не лише найпрекрасніша в світі мама, але і моя найкраща подруга! Їй я можу довірити свої секрети, запитати ради і почути розумні, виважені відповіді. Що може бути краще, коли мама так любить доньку, що часто розуміє її без слів! Сьогодні я вітаю тебе з Днем народження, мама, і бажаю тобі довгих років в благополуччя, щастя і любові! ©

***

Мамусю, з днем народження твоїм я вітаю! Небесного тепла, позитивних результатів, струмків радості, безхмарного здоров'я, повсякденних посмішок на обличчі бажаю. Нехай сумніви і переживання не засмучують тебе, нехай новий день буде набагато кращим, успішнішим, ніж попередній.

***

Сьогодні, прийшов той день, коли я дякую Господу, за те, що подарував мені найкращу мати в світі. Ту, яка на все готова, з любові до мене! Ту, яка все зробила для мого щастя. Ту, яка дала мені найкраще виховання. Мама, пробач мене за все розбіжності! Мені не вистачить слів, щоб описати ту любов, яку я до тебе відчуваю! Я хочу, щоб твоя чудова посмішка, ніколи не стиралася з твого обличчя! З днем народження! Ти для мене дуже дорога! Хочу щоб ти ніколи не плакала.

***

Мама, з днем народження! Ти самий світлий і чудова людина у всій Всесвіту, який осяває світлом своєї душі весь світ і дарує радість всім оточуючим тебе людям. Ти гідна тільки щастя і радості, ти гідна кращого у своєму житті! І нехай у тебе буде все, чого ти бажаєш. Нехай здійсняться твої найзаповітніші мрії, а твої мрії стануть реальністю.

***

З днем народження, мила матусю. Бажаю тобі, рідна, з понеділка по неділю великої удачі і везіння, з ранку до ночі — чудового настрою та відчуття щастя, цілий рік тільки приємних клопотів, веселих зустрічей і радісних моментів протягом усього життя.

***

Моя рідна матуся, мій дорогий учителю! Ти завжди відрізнялася принциповістю і загостреним почуттям справедливості, я бажаю тобі в твій день народження зберегти ці святі почуття на все життя, бажаю стати сильною і успішною, щоб нагорода завжди наздоганяла тебе! Дорогий мій чоловік, бажаю процвітання, багатства, достатку, але щоб вони не зіпсували твій золотий характер! Бажаю спіймати птаха щастя за її синій хвіст! Зі святом!

***

З днем народження, мамо, всього тобі самого прекрасного і неповторного, що тільки може запропонувати ця життя. Нехай нещастя тебе обходять стороною, хай сяє твоя усмішка радістю завжди. І сльози нехай більше не турбують твої очі. Я радий бути твоїм сином рідна. З святом.

***

Мила моя матуся, від всього серця вітаю тебе з Днем народження. Нехай тобі ласкаво усміхається сонечко, і дарує тепло, нехай птахи співають самі веселі пісні. Нехай твій особистий свято принесе тобі прекрасний настрій. Будь завжди такою красивою, доброю, ніжною. Нехай весна завжди цвіте в твоїй душі. Миру тобі, мамочко, довголіття, добробуту і достатку. Бажаю тобі міцного здоров'я, удачі у всьому, нехай приємні новини радують тебе, нехай неодмінно здійсниться твоя мрія.

***

Мама, ти насправді дуже важлива, дорога і любима. Хочу сказати тобі, що ти займаєш особливе місце в моєму житті. Щиро, душевно вітаю з наступаючим Днем народження. Хоча я вже встигла вирости, але я завжди буду залишатися дитиною для тебе, буду шукати особливої підтримки і допомоги по життю. Рідненька, бажаю зберегти активність і позитив, віру в щасливе майбутнє, а близькі люди, хороші друзі нехай завжди будуть опинятися поруч. Ти заслуговуєш підвищеної уваги та щирої підтримки в будь-яких ситуаціях. Матуся, будь ласка, знаходь позитив у кожному дні, який повинен здійснитися в твоїй долі. Вірю в те, що щастя неодмінно прийде у твоє життя, подарує величезної віри в прекрасне майбутнє. Я, як твоя рідна і улюблена донька, хочу бути поруч завжди, незалежно від того, що приготувала нам доля. Вітаю з Днем народження, з особливим святом!

***

Дорога мама! Вітаю тебе з днем твого народження! Я довго дивився(а) на небо, щоб взяти його чисті фарби. Я годинами слухав(а) птахів, що запозичити їх трелі. Я нескінченно бродив(а) серед квітів, бажаючи взяти з собою їх солодкий аромат. Але все одно прийшов(ла) до тебе лише з незначними словами. Тому що ніякі фарби і ноти, нічиї трелі не можуть передати всієї твоєї доброти і ніжності. Їм не в силах розповісти про тебе, про твої променистих очах і теплих руках. Про твоїй чарівній усмішці і світлої душі! Спасибі тобі, рідна моя, за любов і турботу! Живи довго і щасливо! Радуй своїх дітей та онуків! Радуйся сама! Радій сонцю і дощу, вітру і першого снігу! Радій життю! Здоров'я тобі, мамо, довгих благополучних років!

***

Вітаю милу й рідну маму з днем народження на світ! Бажаю тобі завжди бути зігрітій променями кохання і насолоджуватися цим життям. Нехай ти будеш завжди такою ж веселою, пустотливий і веселий. Бажаю ніколи не сумувати і весело дивитися на майбутнє. Нехай кожен день буде краще попереднього. ©

***

Не вистачить самих ніжних і теплих слів на землі, щоб висловити тобі свою любов, моя мила мама. Ти єдина людина, якій можна довірити найпотаємніше, перед яким можна сповідатися, як перед Господом, і ти все зрозумієш. Адже ти свята, моя матуся. Від всього серця вітаю тебе з днем народження. Нехай цей день буде найсвітлішим, самим щасливим святом на землі. Удачі тобі у всьому, великої радості й земного щастя.

***

Мама, сьогодні ми відзначаємо справді важливий і світле свято, твій День народження. Як багато особливих слів хочеться сказати сьогодні, виявляючи свою існуючу любов. Я вітаю тебе від всього серця і душі, адже я знаю, наскільки важливо розуміти, що емоції проявляються воістину чесно, щиро. Велике спасибі за те, що ти дозволила мені стати гідною представницею прекрасної статі, зрозуміти, як треба поводити себе у стосунках з людьми, як треба діяти. Ми тепер виявилися дуже схожими з тобою, а адже це є частиною нашого щастя. Хочу вірити в те, що щастя обов'язково буде в нашому домі, адже ти так любиш свою родину. Мамуля, я бажаю тобі довгого життя і можливості побачити своїх онуків, правнуків. Нехай Господь винагородить тебе за жіночі праці і турбота про ближніх. Рідненька, з Днем народження тебе я вітаю щиро!

***

Дорога наша мама, вітаємо тебе з днем народження. Ми перед тобою в неоплатному боргу. Величезне тобі спасибі, що ти вивів нас у люди, нічого не беручи взамін. Сьогодні у тебе, мамо, прекрасне свято – День народження. Бажаємо тобі, люба, море щастя, більше посмішок, міцного здоров'я. Нехай те добро, яке ти віддаєш нам, обов'язково повернеться до тебе з торицею. Будь завжди молодою і красивою. Нехай все те, про що ти мечта6ешь, неодмінно збудеться. Хай добрий ангел завжди оберігає тебе.

***

З днем народження, мамо моя! Прийми від нас визнання в любові. За добру душу твою, за мудре слово: «Спасибі!» Своїм теплом ти наповнюєш наше життя завжди. Будь щаслива, багата і здорова, даруючи нам радість багато — багато років.

***

Мамочка, вітаю тебе з днем народження! Бажаю тобі безтурботності, чарівної краси, нев'янучої любові, сімейного благополуччя, слухняних і щасливих дітей. Нехай твій душевний стан завжди буде гармонійним і позитивним. Хороших новин, веселого свята і багато посмішок!

***

Ювілей у мами — це здорово! Стіл ломиться від всякої смакоти, гості з нетерпінням чекають можливості привітати ювілярку. Я хочу побажати тобі справжнього дива — нехай збудеться твоє найзаповітніше бажання, а люди, що оточують тебе, радують увагою і любов'ю. Ти — чудова господиня, дружина, мати і просто талановита і дуже цікава людина. Я тобі бажаю щастя, успіхів і завжди гарного настрою!

***

Джерело: happyb.com.ua

Коментарі