Привітання з днем народження коханому хлопцю, чоловікові не у віршах


Привітання з днем народження коханому хлопцю, чоловікові не у віршах

Нехай всі бажання збуваються, нехай перехожі тобі посміхаються. Нехай казкової буде життя. Не бійтеся ризикувати і приймати рішення. Будь люблячим і турботливим. Вітаю тебе від щирого серця. І нехай ці привітання будуть доказом моєї любові. Люблю тільки тебе, мій ніжний і улюблений!

***

Мій улюблений і єдиний! Прийми мої вітання з прекрасним і важливим святом, з днем твого народження! Всією душею я бажаю тобі йти по життю легко і весело, зберігаючи і примножуючи в собі ті чудові якості, за які я тебе полюбила. Ти самий сильний, мужній, хоробрий, чуйний і ніжний на всьому білому світі, і я дуже щаслива бути поруч з тобою. Нехай удача ніколи не залишає тебе і успіх супроводжує вас у всіх справах, нехай твої очі світяться радістю, а посмішка заражає оточуючих своїм оптимізмом. Нехай твої бажання завжди виконуються, а можливості будуть воістину безмежними. Любов у тебе вже є, але я б хотіла побажати, щоб з кожним днем вона ставала тільки міцніше і сильніше, щоб змогла впоратися з будь-якими перешкодами, щоб берегла і захищала тебе на твоєму життєвому шляху. З днем народження, рідний!

***

Любити і бути коханою, вірити і чекати нової зустрічі, згадувати чудові дні, проведені разом, коли час для нас припиняло існувати. Я готова жити так кожен день, лише знаючи, що ти завжди будеш зі мною поруч. Весь світ відкритий для нас з тобою. І в цьому світі ми зможемо знайти або побудувати своє власне щастя, засноване на любові! З днем народження, коханий мій!

***

Вітаю тебе з Днем народження! В цей день побажаю, щоб ти і далі своєю сонячною посмішкою зміг постійно запалювати радість і щастя в серцях інших людей. Мрій і здійснюй заповітні бажання в реальність. Нехай кожен день твого життя буде наповнений морем позитивних емоцій. Ніколи не дивись на невдачі. Вони приходять до тебе тільки для того, щоб ти зміг показати свою силу і з усіх складних ситуацій вийти переможцем. Бажаю, щоб ти на своє життєвій стежині зустрічав тільки хороших людей і вірних друзів. Будь терплячим до всіх випробувань. Ніколи не живи минулим. Думай тільки про те, як можеш змінити себе і світ сьогодні. Всього тобі самого найкращого від щирого серця! Спасибі, що ти є у мене!

***

Найщиріші вітання і побажання - це коли бажаєш їх коханій людині! Тому, я хочу побажати тобі сил і терпіння, які так потрібні, щоб зберегти в тобі найкращі якості твого характеру! Мій хлопець, ти – чесний, справедливий, впевнений, цілеспрямований, наполегливий, працьовитий, тому, все у тебе вийде! Не зациклюйся на невдачах, дорогий мій, вони того не варті - ти все одно завжди все подолаєш, сам знаєш! Впевнена, що успіх для тебе – це всього лише питання часу! Бажаю тобі, щоб жодна перешкода не виникла у тебе на шляху до досягнення мети! В твоє свято, бажаю тобі безтурботності, душевної легкості, бажаних подарунків і теплих слів від рідних людей! Нехай всі труднощі легко вирішуються з вигодою для тебе, а друзі забезпечують тобі підтримку! Будь на позитиві, з оптимізмом дивись навколо себе, і відзначай прекрасне навіть у дрібницях! З Днем Народження, дорогий, від чистого серця!

***

Сьогодні дорогою, не тільки твій день народження, а і мій теж, мій другий. Адже коли я зустріла тебе, всередині мене, народилися всі ці прекрасні почуття, які я зараз відчуваю до тебе. І які роблять мене щасливим. Які приносять мені нові мрії, нові радості і нові перемоги. Коли ти народився, світ би став світлішим, добрішим, гарнішим і яскравіше. Зараз я розумію, якщо б не зустріла тебе, то, напевно, ніколи б не дізналася, що таке щастя. Щастя - це коли ти поруч. Коли я тримаю тебе за руки, дивлюсь у твої очі. Слухаю ритм твого серця. З тобою, я відчуваю себе впевнено і спокійно. З днем народження, рідне.

***

Неба тобі, рідний, ясного і мирного. Ангела хоронителя, який оберігає від куль і ворогів, заздрісників. Щоб досягнувши вершини кар'єрного зростання ти не втратив ні одного свого друга. З днем народження!

***

Мій улюблений і дорогий чоловік, вітаю тебе з днем народження. Милий, я тобі бажаю благородних вчинків у житті і гідних нагород, неодноразових перемог і безсумнівного успіху. Нехай море життя створює хвилі щастя й удачі, хай над нами світить сонце любові і благополуччя.

***

У казках королевичу часто доводиться виконувати забаганки царівни, щоб заслужити її прихильність, і лише потім вона розуміє, як він хороший... Я не люблю такі казки! У моїй казці сьогодні у прекрасної королевича свято, і я на правах його улюбленої хочу побажати йому щастя і пообіцяти, що не буду вередувати і просити золотих яблук. Краще побажаю йому бути сильним і мудрим як Дракон, вірним, як Сірий вовк, і, звичайно ж, щасливим, адже саме зі щастям в життя приходить казка!

***

Мені в житті дуже пощастило, тому, що поруч зі мною такий милий і надійний хлопець. Сьогодні у тебе день народження. Від усієї душі вітаю тебе з особистим святом. Нехай у твоєму житті завжди буде біла смуга, нехай кожен день дарує тільки приємні миті. Міцного здоров'я тобі, моя радість, успіхів та везіння. Нехай удача завжди посміхається тобі, нехай кожен новий день дарує тобі багато радості. Будь завжди таким веселим, життєрадісним, ніколи не сумуй. Нехай Господь завжди береже тебе.

***

Вітаю тебе кохана з днем народження! Бажаю тобі оптимістичного настрою і люби життя у всіх її напрямках. Здоров'я і продуктивного життя на довгі роки. Нехай у твоєму житті завжди свято і достаток. Головне у відносинах є розуміння цінностей, цілей та очікувань від наших відносин. Нехай формат відносин в нашій голові завжди буде ідеальним.

***

Коханий, з святом! Сьогодні твій День народження, коханий мій, коханий чоловік! Для мене це самий світлий день, тому що саме сьогодні ти з'явився на світ саме завдяки цьому дню моє життя сповнена світла, тепла і впевненості у прийдешньому завтра.

***

Я бажаю тобі, мій ангел, стільки щастя, скільки води в океані, стільки удач і успіхів, скільки піщинок в пустелі, стільки років життя, скільки хвилин у нескінченній вічності, і щоб кожна хвилинка була наповнена для тебе ніжністю, вірністю і любов'ю.

***

Коханий, я настільки високо ціную твою турботу у важкі часи, що завжди буду пам'ятати про проведені разом хвилинах. Я бажаю тобі в День народження бути завжди веселим, — а почуття буду дарувати тобі, висловлюючи свою любов до приємних поцілунках, грайливих жарти та несподівані сюрпризи. Все це я постараюся дарувати тобі кожен день, — обіцяю, що наша любов з кожним днем буде розквітати по-новому...

***

З днем народження! Коханий, бажаю тобі самореалізуватися, самоствердитися і придбати те, про що ти так давно мріяв. Щоб все, що ти взявся — легко тобі давалося. Успіхів тобі в побудові кар'єри, міцного здоров'я і щастя. Люби і будь улюбленою!

***

Мені в житті дуже пощастило, тому, що поруч зі мною такий милий і надійний хлопець. Сьогодні у тебе день народження. Від усієї душі вітаю тебе з особистим святом. Нехай у твоєму житті завжди буде біла смуга, нехай кожен день дарує тільки приємні миті. Міцного здоров'я тобі, моя радість, успіхів та везіння. Нехай удача завжди посміхається тобі, нехай кожен новий день дарує тобі багато радості. Будь завжди таким веселим, життєрадісним, ніколи не сумуй. Нехай Господь завжди береже тебе.

***

Милий мій, коханий, єдиний! У день народження бажаю тобі йти по житті, яке завжди висвітлює дороговказна зірка, бажаю ніколи не відступати і не звертати з істинного шляху, бажаю, щоб наша любов була хранима і оберегаема нами і нашими ангелами!

***

Подумати тільки! На минулому твій День народження, коханий, я була всього лише подругою, а сьогодні – твоя кохана! Тепер я ніби дивлюся на свято з іншого боку... Сьогодні я не гостя, але господиня твого дому, і хочу зробити свято незабутнім, адже ти, хоч і дорослий, але радий Дня народження, як хлопчисько! Я бажаю тобі, коханий, завжди, до ста років, зберігати в собі це веселе і легке відношення до життя, віру у власні сили, і нехай твої друзі частіше заслужено хвалять тебе, а ти сам – дуже пишаєшся собою, адже ти такий гарний!

***

Вітаю з днем народження свого коханого чоловіка! Ти мій самий потрібний і важливий людина! Бажаю тобі безтурботного і заспокійливого особистого щастя. Великих досягнень і винагород за все прагнення і праця. Міцного здоров'я, надійних товаришів і масу вільного часу. Нехай всі плани складаються в потрібному напрямку, а життя приносить радість!

***

Поруч з тобою я вірю, що в майбутньому мене чекає щастя, і дуже хочу розділити його з тобою! Я бажаю тобі жити повним життям, щоб від кожного дня йшла обертом голова!

***

Сьогодні коханий, я присвячую тобі весь світ, всі теплі вітання, всі яскраві слова. Бажаю, щоб твій день народження приніс тобі заряд позитиву на цілий рік, аж до наступного дня народження. Поспішаю сказати тобі, як я люблю тебе і як ти мені дорогий. Без тебе, цей світ здається мені не потрібне, порожнім, похмурим. А з тобою, я ніби переживаю неземні емоції! З тобою, я відкрила весь світ по-новому. Кожен день я прокидаюся з думкою про тебе і засинаю так само. Кожен раз, дивлячись в твої очі, я розумію, що ти і є мій сенс життя. З днем народження тебе дорогою. Прийми від мене найтепліші вітання та знай, я з тобою назавжди!

***

Зазвичай я не люблю розповідати про свої почуття, ділитися емоціями і всім іншим. Все це надто особисте, мені хочеться все залишити тільки для себе і для своєї другої половинки. Але сьогодні мені все ж доведеться зробити виняток, тому що любов всього мого життя відзначає сьогодні свій День рожденьица. Дорогий мій, я щиро вітаю тебе з твоїм святом. Цей день для мене дуже важливий, я дуже довго завжди готуюся до твого дня. Сподіваюся, що тобі сподобається свято, яке я так довго готувала. Коханий, хочу побажати тобі, напевно, тільки здоров'я, тому що всього іншого ти зробиш сам. Ти у мене неймовірно сильний і сміливий, такий мужній і серйозний, що мені ніколи не буває поруч з тобою страшно. Я вдячна тобі за те спокій, який у мене є, за любов, яку ти мені даруєш з кожним днем все більше і більше.

***

Рідний мій, милий і любий, я хочу тебе від усього серця привітати з Днем народження. Ми обов'язково будемо і далі разом, а я постараюся подарувати тобі щастя. Однак зараз не про це, вірно? Отже, що б тобі побажати не на День всіх закоханих, а на найважливіше свято, на твій День народження? Я хочу побажати тобі здоров'я і енергії, сили духу і можливості бути сміливим. Нехай ти будеш активно просуватися по обраному життєвому шляху. Бажаю тобі, щоб доля була милостивою і ніжною, а фортуна посміхалася. В цьому випадку наші відносини будуть ставати все міцніше і важливіше, виявляться справді цінними, адже ти зумієш знайти бажання для того, щоб робити кроки назустріч один одному. Вітаю тебе з Днем народження і бажаю безмежного щастя. Нехай ти знаходиш підтримку і любов, ніжність і турботу в мені. Я люблю тебе.

***

Вітаю з днем народження тебе! Бажаю завжди плисти на позитивній хвилі, повної оптимізму і легкою іронією. Я щаслива, що поряд зі мною такий прекрасний і люблячий чоловік. Живи легко, радуйся кожної прожитої хвилини, нехай весь світ буде біля твоїх ніг!

***

Нехай кожна мить, кожна хвилина і секунда твого життя буде прожите не дарма, нехай в житті у всьому буде гармонія! Бажаю тобі неперевершених моментів, чудових емоцій і перемог у всьому! Ти — справжній чоловік! З днем народження, коханий!

***

Ще ніколи на своєму шляху, я не зустрічала таких щирих і добрих хлопців як ти. Кожна хвилина з тобою коханий, приносить мені щастя. З кожним дотиком до тебе, я відчуваю надзвичайно хвилюючі почуття, від яких мурашки йдуть по шкірі! Те що я зустріла тебе, для мене є великою радістю і щастям. Ти приносиш мені щастя улюблений. З тобою, кожен день для мене, це рай. Дякую тобі просто за те, що ти є в моєму житті. Просто за те, що приносиш в неї такі незвичайні почуття. Я люблю тебе рідна. І в твій день народження, бажаю тобі, ніколи не сумувати і не розчаровуватися у житті. Знай, що у тебе є люди, які вірять в тебе і люблять тебе вже просто за те, що ти є!

***

Мій чудовий, мій дорогий і самий коханий, вітаю тебе з днем народження. Нехай твої бажання завжди збігаються з можливостями, нехай кожен день твого життя несе велику удачу, успіх і достаток. Коханий, ти даруєш мені свою ніжність, ти даруєш мені справжню казку. Знай: що б не сталося, я завжди буду з тобою!

***

Іншій мій чоловік! У тебе сьогодні День Народження, тому я зараз багато всього побажаю! Природно, спочатку здоров'я: чи ще років сто в такий же відмінній формі! Потім удачі, адже без неї навіть самі продумані плани руйнуються! Побільше грошей: коли їх мало, то все стає надто складним! Ну і звичайно любові, адже без неї і жити немає сенсу!

***

Джерело: pryvitay.co.ua

Коментарі